Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı

Büro yönetimi, işletmelerin ana işlevlerini daha düzenli ve etkin bir biçimde yürütebilmeleri için destekleyici ve tamamlayıcı nitelikte bir dizi hizmetlerden oluşan önemli bir faktördür. Öncelikle çağın gereksinimlerine uygun insan gücü yetiştirmeyi hedefleyen Büro Yönetimi ve Sekreterlik programı, hızlı değişen ve gelişen iş dünyasının gereksinimlerini karşılayabilecek bilgi ve becerilerle donatılmış, bilgisayar kullanımında uzman, büro yönetimi ilkelerini ve yöntemlerini profesyonelce kullanabilen, iyi insan ilişkileri kurabilen, her türlü büro teknolojisini kullanabilen, modern protokol bilgilerine sahip, yüksek düzeyde büro elemanları, büro yöneticileri ve yönetici asistanları yetiştirmektir.

Kariyer Olanakları

Büro yönetimi ve sekreterlik bölümü mezunu olanların iş alanı oldukça geniş olup, kamu-özel sektöre ait pekçok kurum ve kuruluşda, üniversitelerde, vakıflarda, derneklerde çalışabilmektedirler. İşletmelerin çağdaş işletmecilik anlayışı ile yönetilmesi ihtiyacının giderek daha fazla hissedilmesi, bu alanda eğitilmiş insan gücüne duyulan gereksinimi artırmaktadır.

Programlar Arası Geçiş: Dikey geçiş

Sağlık Kurumları ve İşletmeciliği Programı'nda aşağıda belirtilen bölümlere, bölümler arası geçiş yoluyla kayıt yaptırabilinir. Bankacılık ve Sigortacılık,Dış Ticaret,Dış Ticaret (İngilizce), Emlak ve Emlak Yönetimi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, İşletme Yönetimi, İşletme Yönetimi (İngilizce), Lojistik, Muhasebe ve Vergi Uygulamaları, Otel ve Turizm İşletmeciliği, Pazarlama, Sağlık Kurumları İşletmeciliği ,Yerel Yönetimler

BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI PROGRAMI DERS PLANLARI İÇİN TIKLAYINIZ

BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI PROGRAMI  DERS İÇERİKLERİNE ULUŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ.

BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI BÖLÜMÜ TANITIM VİDEOSU İÇİN TIKLAYINIZ

Son Güncelleme Tarihi: 14 Aralık 2016, Çarşamba