Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı

Büro yönetimi, işletmelerin ana işlevlerini daha düzenli ve etkin bir biçimde yürütebilmeleri için destekleyici ve tamamlayıcı nitelikte bir dizi hizmetlerden oluşan önemli bir faktördür. Öncelikle çağın gereksinimlerine uygun insan gücü yetiştirmeyi hedefleyen Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı programı, hızlı değişen ve gelişen iş dünyasının gereksinimlerini karşılayabilecek bilgi ve becerilerle donatılmış, bilgisayar kullanımında uzman, büro yönetimi ilkelerini ve yöntemlerini profesyonelce kullanabilen, iyi insan ilişkileri kurabilen, her türlü büro teknolojisini kullanabilen, modern protokol bilgilerine sahip, yüksek düzeyde büro elemanları, büro yöneticileri ve yönetici asistanları yetiştirmektedir.

Kariyer Olanakları

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı programı mezunu olanların iş alanı oldukça geniş olup, kamu-özel sektöre ait pek çok kurum ve  kuruluşta, üniversitelerde, vakıflarda, derneklerde çalışabilmektedirler. İşletmelerin çağdaş işletmecilik anlayışı ile yönetilmesi ihtiyacının giderek daha fazla hissedilmesi, bu alanda eğitilmiş insan gücüne duyulan gereksinimi artırmaktadır.

Programlar Arası Geçiş: Dikey geçiş

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı programından mezun olan öğrenciler, aşağıda belirtilen bölümlere dikey geçiş yoluyla kayıt yaptırabilmektedir.

  • Halkla İlişkiler
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
  • Halkla İlişkiler ve Tanıtım
  • İşletme Bilgi Yönetimi
  • Reklamcılık ve Halkla İlişkiler
  • Sağlık Yönetimi
  • Sağlık İdaresi
  • Yönetim Bilişim Sistemleri

BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI PROGRAMI DERS PLANLARI İÇİN TIKLAYINIZ

BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI PROGRAMI  DERS İÇERİKLERİNE ULUŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ.

 

Son Güncelleme Tarihi: 07 Ağustos 2018, Salı